Všeobecné podmínky
Pro tábory
1) v případě odhlášení tábora méně jak 14dnů před začátkem tábora si účtujeme storno poplatek 50% celkové ceny. V případě odhlášení z tábora méně jak 7dnů před začátkem tábora, peníze nevracíme. Důvodem jsou již provedené zálohové poplatky za dopravu, ubytování a pojištění. V případě náhrady jiným novým táborníkem storno poplatek odpadá.
2) v případě nezaplacení bez udání důvodu se vystavujete možnosti, že v případě naplnění tábora a zájmu dalších táborníků, vyškrtnutí ze seznamu bez upozornění na tuto skutečnost.
4) po celou dobu konání tábora se děti řídí táborovým řádem.
5) v případě podání přihlášky, rodiče souhlasí se zveřejněním fotodokumentace dětí z průběhu tábora na www.tabornicek.cz a FB Táborníček – volnočasové aktivity. Fotodokumentace nebude poskytnuta třetím osobám.
6) neneseme odpovědnost za ztráty elektronických přístrojů a cenných předmětů (mobilní telefony, videohry, MP3, drahé hodinky, prstýnky a podobně).
7) doporučujeme táborníkům, aby si případnou finanční hotovost uložili u svých oddílových vedoucích. V případě ztráty neneseme za tuto skutečnost odpovědnost.
8) POZOR důležité – pokud budete mít zájem o potvrzení tábora pro zaměstnavatele nebo zdravotní pojišťovnu, je nutno k potřebným dokumentům dodat předvyplněné formuláře na email: martinacsabova@seznam.cz . Ty budou po ukončení tábora potvrzeny a odeslány na email s ostatními dokumenty. V jiném časovém prostoru již nebude možno potvrzení získat.
9 ) zákonný zástupce vyjadřuje svým přihlášením souhlas s všeobecnými podmínkami tábora
GDPR
1. JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE A PO JAKOU DOBU O VÁS SPOLEČNOST ZPRACOVÁVÁ?
- Osobní údaje a citlivé (zvláštní kategorie) údaje společnost zpracovává v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů; dále jen „Nařízení“) a dále v souladu s vnitrostátními právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.
Vedeme databázi osobních a citlivých údajů subjektů a jsme správci těchto údajů:
- osobní údaje a citlivé údaje (údaje zvláštní kategorie), které společnost získává a zpracovává v souvislosti s poskytováním služeb,
- osobní údaje k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci,
- osobní údaje umožňující organizaci kontakt s Vámi,
- osobní údaje související se vzájemnými vztahy společnost a zákazníků.
- Osobní údaje společnost zpracovává v případě plnění zákonných povinností po dobu stanovenou právními předpisy; v případě zpracování nezbytného pro splnění smlouvy, po dobu nutnou k zajištění vzájemných práv a povinností vyplývajících ze smlouvy, tj. vždy minimálně po dobu trvání smlouvy; v případě zpracování na základě souhlasu subjektu údajů po dobu uvedenou v souhlasu či do jeho odvolání. Po skončení doby oprávněného zpracování společnost přestává Vaše osobní údaje zpracovávat a zajistí jejich likvidaci v souladu s relevantními právními předpisy.
2. K JAKÝM ÚČELŮM A NA ZÁKLADĚ JAKÝCH PRÁVNÍCH TITULŮ SPOLEČNOST VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁ?
Pro účely realizace smluvního vztahu se subjektem údajů při poskytování služeb, tzn. jednání o uzavření smlouvy nebo o její změně, oboustranné plnění práv a povinností ze smlouvy, a dále ochrana práv a právem chráněných zájmů správce (zejména zajištění a uplatnění právních nároků ze smlouvy).
- Pro svou vnitřní potřebu, především pro ochranu našich práv a oprávněných zájmů, zejm. k vyhodnocování možných rizik, ke sledování kvality služeb a optimalizaci poskytovaných služeb.
- Pro obchodní a marketingové účely, tzn. zejména nabízení dalších s poskytnutou službou nesouvisejících služeb, včetně šíření obchodních sdělení, podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, a to na základě dobrovolně poskytnutého souhlasu se zpracováním osobních údajů.*
* V případě dobrovolného poskytnutého souhlasu je pouze na Vašem svobodném rozhodnutí, zda svůj souhlas v námi navrženém rozsahu poskytnete. Rozsahem poskytnutého souhlasu je společnost vázána. Poskytnutý souhlas je možné kdykoliv odvolat. V případě, že souhlas odvoláte, je společnost povinna ukončit zpracování Vašich osobních údajů zpracovaných na základě poskytnutého souhlasu v přiměřené době, která odpovídá technickým a administrativním možnostem společnosti. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete opětovně organizaci udělit.
3. KOMU SPOLEČNOST MŮŽE ANEBO MUSÍ VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE POSKYTNOUT?
- Státním organizacím, které vstupují do procesu;
- Našim zpracovatelům, kteří pro společnost provádějí částečné či úplné zpracování osobních údajů na základě příslušné smlouvy;
- Státním orgánům, resp. subjektům veřejné moci v případech, kdy společnost poskytnutí osobních údajů ukládají zákony – jde zejména o orgány státní správy, soudy, orgány činné v trestním řízení, orgány dohledu, exekutory, notáře, insolvenční správce apod.;
- Dalším subjektům, je-li to nezbytné pro ochranu našich práv, např. pojišťovnám, soudům, soudním exekutorům, dražebníkům; rozsah poskytnutých osobních údajů je omezen na údaje nezbytné pro úspěšné uplatnění nároku;
- Dalším subjektům, a to s Vaším souhlasem.
4. JAKÁ MÁTE PRÁVA VE VZTAHU KE ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ ORGANIZACÍ?
Vyžádat si informaci o tom, jaké osobní údaje o Vás společnost zpracovává, jakožto uplatnit i další níže uvedená práva můžete na naší adrese.
Jako subjekt údajů jste oprávněn požadovat informaci, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou organizací zpracovávány, a pokud je tomu tak, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím o:
- účelu zpracování osobních údajů,
- kategorii dotčených osobních údajů, příjemci nebo kategorii příjemců osobních údajů,
- době, po kterou budou osobní údaje uchovávány,
- zdrojích osobních údajů,
- skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.
Společnost Vám poskytne první kopii zpracovávaných osobních údajů bezplatně. Za další kopie či v případě, že je žádost zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená, může společnost požadovat úhradu nákladů spojených s poskytnutím informace, např. náklady na poštovné.
Pokud zjistíte nebo pokud se domníváte, že při zpracování Vašich osobních údajů došlo ze strany společnosti k porušení Vašich práv či k porušení povinností stanovených Nařízením či vnitrostátními právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, můžete se domáhat nápravy s využitím všech prostředků, které subjektu údajů k tomu platná právní úprava poskytuje, zejména můžete organizaci požádat o:
- opravu či výmaz (likvidaci) těchto osobních údajů (vyjma případu, kdy je zpracování nezbytné pro splnění právní povinnosti), popřípadě
- omezení (blokaci) zpracování.
Společnost Vás vždy bez zbytečného odkladu, v každém případě do jednoho měsíce od obdržení žádosti, bude informovat o vyřízení Vaší žádosti.
Se svými podněty se můžete obrátit i přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
5. ZMĚNA VAŠICH OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Pro náležité a správné zpracování je třeba organizaci oznámit jakoukoliv změnu Vašich osobních údajů, ke které dojde.